تاریخ: 03 Sep 2024
تعداد بازدید: 517

بررسی وضعیت فرهنگی ' اجتماعی و رفاهی خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه اردکان

در آستانه شروع سال تحصیلی انجام شد؛ بررسی وضعیت فرهنگی ' اجتماعی و رفاهی خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه اردکان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان بهمراه اعضا کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان، در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه دانشگاه اردکان، به بررسی مشکلات و مسائل خوابگاه‌ها در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه اردکان معاون فرماندار اردکان با اشاره به اینکه خوابگاه های دانشجویی محل تلاقی فرهنگ های متنوع می باشد بر لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه‌ها تأکید کرد.

دکتر رقیه کرمانیان همچنین بر انجام اقداماتی برای شادابی بیشتر محیط خوابگاه تاکید کرد. معاون فرماندار اردکان ارائه خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی برای ارتقاء سرمایه و کاهش آسیب های اجتماعی را ضروری دانست.

در این نشست همچنین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در گزارشی گفت: در حال حاضر بیش از سه هزار دانشجو در دانشگاه اردکان مشغول به تحصیل هستند و سه باب خوابگاه با ظرفیت یک هزار و دویست نفر برای دانشجویان غیر بومی در نظر گرفته شده است.

دکتر ابوالفضل عزیزیان گفت: تمام تلاش مسئولان دانشگاه، فراهم سازی شرایط مناسب جهت استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشد که امیدواریم با حمایت خیرین و مسئولان، بتوانیم شاهد توسعه فضاهای خوابگاهی در دانشگاه اردکان باشیم.

اعضاء کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان به همراه نمایندگان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اردکان از بخش های مختلف خوابگاه های دخترانه دانشگاه اردکان بازدید کردند.